Zauważyłaś, że Twoi klienci nie są zbyt skłonni do dokonywania dodatkowych zakupów? Oto kilka szybkich wskazówek, jak zmotywować ich do większych zakupów.🛒
1️⃣ Poznaj potrzeby swoich klientów: Zrozumienie, czego naprawdę potrzebują Twoje klientki, to pierwszy krok do stworzenia oferty, która trafia w ich gust.

2️⃣ Znaj swoje produkty: Kiedy znasz doskonale każdy produkt, możesz z pewnością i kompetencją polecić najlepsze rozwiązania.
3️⃣ Próbki do testów: Daj klientom możliwość wypróbowania produktów. Próbki to świetny sposób na przekonanie się do pełnowymiarowej wersji.

4️⃣ Dodatkowa wartość dla klienta: Pokaż, że zakup w Twoim salonie to coś więcej niż zwykła transakcja. Może to być dodatkowa porada, bonus przy kolejnej wizycie, czy ekskluzywna oferta tylko dla stałych klientów.